• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81495
+
-

جمع‌آوری ۳۶۳ متکدی از خیابان‌های شهر ارومیه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از جمع‌آوری ۳۶۳ متکدی از خیابان‌های شهر ارومیه و تحویل این افراد به نهادهای متولی خبر داد. به گزارش تسنیم، «امیر سحابی» با بیان این‌که 2500 نفر از نیروی شهرداری در این حوزه فعالیت دارند، اظهار کرد: در ساماندهی دستفروشان ارومیه تلاش بسیاری می‌شود و حتی در برخی موارد سبب درگیری‌ نیز می‌شود.

وی با بیان این‌که متکدیان جمع‌آوری‌شده 363 نفر بودند که 8 نفر به کمیته امداد و بقیه به مراکز مربوطه معرفی شده‌اند عنوان کرد: باید برای جلوگیری از فعالیت متکدیان فرهنگ‌سازی شود تا مردم به این افراد کمک نکنند و از این‌ کار دوری کنند. سحابی با اشاره به سد معبر در برخی مناطق بیان کرد: افرادی هستند که پیاده‌روها را اشغال کرده‌اند و برای تردد عابران پیاده محلی وجود ندارد که برای رفع این موضوع دستورات لازم صادر شده و با همه خاطیان با جدیت برخورد می‌شود. 

این مسئول همچنین درباره دستفروشان شهر بیان کرد: 12 منطقه‌ای که برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته شده که افراد می‌توانند با پرداخت اجاره‌ای در آن مشغول باشند و این امر سبب می‌شود منظر شهری بد جلوه نشود و افراد با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

وی با اشاره به لایروبی شهر چایی تاکید کرد: تا به امروز یک کیلومتر از شهر چایی لایروبی شده و به سبب این‌که آب در این مسیر جاری است مدت زمان زیادی لازم است تا لایروبی شود و هنوز هم ما تلاش داریم به فعالیت خود در زمان‌های مناسب ادامه دهیم. کارکنان شهرداری تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح وظایف خود به کار می‌گیرند، ولی برای ارائه مطلوب خدمات شهری نیازمند همکاری دیگر سازمان‌ها نیز هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید